About Me

My photo
I 'm not a superwoman but a very devoted mom n wife...happy to be me...always be grateful to ALLAH for giving me a wonderful life, husband and son.

Saturday, July 26, 2008

AHLAN WA SAHLAN YA RAMADHAN....

Pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan Ogos...maknanya ada sebulan saja lagi sebelum kita mula menjalankan rukun Islam yg ketiga, berpuasa di bulan Ramadhan.Tahun lepas aku tak dapat menjalankan kewajipan aku disebabkan keadaan kesihatan aku yg tak mengizinkan.Doa aku semoga bulan Ramadhan ni Allah beri aku kekuatan, kesabaran dan kesihatan yg baik utk aku menempuhinya...Moga Ramadhan ni akan jadi Ramadhan yg terbaik utk kami sekeluarga. Bulan untuk menggandakan kebaikan dan meninggalkan segala keburukan. Tak sabar nak bertarawih spt masa sihat dulu...wpun kali ni mungkin pergerakan aku agak terbatas...

Doa untuk semua...semoga Ramadhan kita kali ni diberkati dan dirahmati Allah. Amin Ya Rabbal Alamin

No comments: