About Me

My photo
I 'm not a superwoman but a very devoted mom n wife...happy to be me...always be grateful to ALLAH for giving me a wonderful life, husband and son.

Tuesday, August 11, 2009

KOSEK-KOSEK GAMBOR LAMA...









Dua tiga hari ni badan tak berapa sihat, tangan lemah...so nak taip pun susah...kosek-kosek gambar lama, dptlah upload dalam blog...lagipun sekarang ni mood tengah down...kalau tulis kang entry yang sedih2 jer, baik jangan tulis...

Gambar mat apih 2,3 tahun lepas...kalau tengok balik gambar2 lama masa dia kecik dulu, tak sabar rasanya nak beranak lagi...tapi bila agaknya hajat tu akan termakbul???

3 comments:

CT NORAMIZA said...

dik ayu, best kan awana langkawi, kak ct stay kat situ masa honeymoon dulu, dpt 3 mlm, mmg puas, bestttt :)

Intanaziela said...

ayu...tak pe Allah tak akan duga kalau kau tak mampu nak terima...tabahkan hati..kuatkan semangat..kena yakin boleh sihat...baru boleh ada baby balik...

NORHAYATI BERAHIM said...

Ayu.salam
moga2 ALLAH permudahkan segalanya.Moga-moga ALLAH bagi ayu kesihatan yang baik..AMINN...doa akak untuk ayu...