About Me

My photo
I 'm not a superwoman but a very devoted mom n wife...happy to be me...always be grateful to ALLAH for giving me a wonderful life, husband and son.

Thursday, October 29, 2009

Cerita Bersambung....2

Aku tgk air muka hubby dah lain bila Dr terangkan kesan sampingan ubat..apa yg pesakit kanser rasa aku akan dpt rasa. Rambut gugur, panas2 bdn, demam panas dan kemungkinan utk terkena jangkitan kuman 50/50...Kesian hubby,.aku pun kalau ada di tempat dia akan rasa apa yg sama..bila dgr Dr ckp macam tu, aku pasrah..aku mesti belajar terima keadaan dan hakikat yg mgkin aku terpaksa bergantung hidup pd wheelchair sekali-sekala...dan belajar berjauhan dr hubby disebabkan tuntutan kerja..yalah, lama mana dia nak tolak kerja luar nak tgu aku sihat sepenuhnya..dan belajar jalani hidup mcm orang normal yg lain..
Family aku decide tak nak bg aku guna ubat tu dan ikhtiar cara lain walaupun mgkin aku terpaksa duduk di katil ni berbulan2 or maybe makan tahun...there's still a hope, InsyaAllah.

No comments: