About Me

My photo
I 'm not a superwoman but a very devoted mom n wife...happy to be me...always be grateful to ALLAH for giving me a wonderful life, husband and son.

Thursday, November 25, 2010

BICARA DARI HATI

salam buat semua teman dan sahabat blogger yg selalu mendoakan kesihatan aku. N3 ni mgkin akan ada kesaqlahan dr segi eJaaaaan sbb tgn aku sgt lemah, kiebas dan merew2ang sanja sini. Bukqan aku tak boleh srh en hb taipkan, tp takkan sama ...sbb bila aku sendiri yg menap, nukilqan tu dtg dr hati

sejak aku relapse sehhiggalah skrg, kesihatan aklu mkn teruk dr hari ke hari Aku demkam sejak 2 minggu lepas. Ubat klinik dan air penawar sbg ikhtiar belum beeeeri kesan. Ada yg suggest aku ke hosp, tapi sendi9ri y7g tak mau. Sbb utama aku tak mau ke hosp sbb aku sendiri  dah jemu...lg pun ubat yg samq dan prosedur yg sama...sbb yg ke2 kalau aku ke hosp, sapa nak tggu aku aku...semua orang nada komitmen sendiri.....-penghabisan hb aku yg tunggu. kalau10 hr naku kat katil hosp tu..10 hr lah dia tidur kat kerusi.......kerja dia mcm mana? nasibhla bos dia amat memahami...

smlmbdn aqku mengeras dr leher ke bwh, aku  sukarm njak bernafas....waktu tu  aku rasa mgkiiin ajal aku dah sampai...aku sbnrnya dah lama bredha dan serahkaqn pada Allah. DIA LEBIH KMENGETAHUI....
\
wsmlmk sepanjang mlm aku menangis sambiol usap rambu8t afif wlpun tgn aku sbhnrnya tak rasa lgtsung rmbut anak aku.....tiba2 suami9 aku bgn...
mama sakit ke?
tak.//
mama sbr naa..././kita nak pegi berubat dah ni9.....
maqma nangisn bkn sBB sakit5....mama dah redha....mama nantgis sbb makma tkt kalau8 ajaL mama smpqai, mama   tak smpat nak d9idik apih jd anak yg sole4h..;;;kmaqmab tkt6n hajat mama nak  jadikann anak yg lengkap agamanya..;;;

mama tak ada bekalan bang...kamalan maka bnyknmanan lon sgt, lau8 afif  jd anakn ygtnsole4h dia boleh ngaji utk mama, doa utk mama kurang2 kuburn mama tak sempit, tak gelpap....mama tkt azzab kubur

jgnn ckp mcmn tu...InsyaAllah afif jd anak yg soleh...dah jgn nangis, mama tidur na.......

haanya nAllah yg mengetahuim kisahy dan perjalanan hi9du8p aku...aku  redha..;.Allah lbhhhh mengetahu8i.;;rahsia daqN HIKMAH hanya Allah yg tahu..;;/;

thanks sudi sggh ke blog aku...jazakillahukhairankathira......aku tak tau bilaaa kita akan jum-pa lg...kalau p-jg umur. terima kasih atas doa kalian,moga berada dlm lindungan Allah selalu..//





4 comments:

yasmine said...

ayu....segala dugaan ni semoga cepat berlalu...semoga afif menjadi anak yang soleh...sakit demam ajal maut kita mintak semoga lambat lagik...kita doa sama2 ya...

NIk Fauziah Nik Hussin said...

ayu.. kuatkan semangat, semoga Allah kurniakan yg terbaik untuk ayu. InsyaAllah Afif akan jadi anak yg soleh.. makcik nik doakan..

Mizz Tiny said...

Ayu...
Tiny sering mengikuti perkembangan Ayu....Sabar sayang...doa tiny sentiasa bersama ayu...semoga Allah memberi Ayu kekuatan..

LINA said...

ayu...semoga ayu kuatkan semangat..tabah dgn ujian tuhan..Allah bg ujian utk hamba nya yg kuat...InsyaAllah Afif akan jadi anak yg soleh...