About Me

My photo
I 'm not a superwoman but a very devoted mom n wife...happy to be me...always be grateful to ALLAH for giving me a wonderful life, husband and son.

Thursday, March 19, 2009

HASRAT TERTANGGUH....

Alahai...sebenarnya sejak dari hari tu lg aku nak update blog dgn gmbr2 pertunangan my beloved cousin Hanim... tapi mcm2 yg jadi...bila blk bukak VCAM ,sekali gmbr yg diambik bgai nak rak tak lekat...frustnye...lepas tu sms adikku Jua suruh emailkan gmbr dari HP nya...dia pulak tak smpt nak ke lab...katanya...tertangguh lg hajat aku nak update blog ni dgn gmbr2 Hanim...sori ler Nim ye...akan diusahakan secepat mungkin...

Last 2 weeks, (9 mac 2009) bersamaan Maulidur Rasul adalah hari pertunangan sepupuku Hanim...meriah walaupun dalam keadaan hujan...Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. InsyaAllah, kalau tak ada aral...majlis perkahwinannya akan berlangsung 1 Januari 2010. Wah, tarikh...Berseri-seri muka mak ndak aku hari tu...Mak ndak aku ni kira mak sedara yg paling ngam dan rapat sgt smpaikan masa dia dating dulu aku dibawaknya...hehehe, ingat lagi...

InsyaAllah next post gmbr2 kan menyusul...

No comments: