About Me

My photo
I 'm not a superwoman but a very devoted mom n wife...happy to be me...always be grateful to ALLAH for giving me a wonderful life, husband and son.

Thursday, May 6, 2010

Sebu sebal hati...

Pagi tadi bila bangun ja dari tido, dada rasa sebu sangat...rasa macam nak meraung! Bukannya tak pernah meraung tapi sebelum ni depan hubby saja, tak pernah lagi buat perangai depan seisi rumah...saja tak mau kecoh kecoh...muka nampak macam tak ada apa-apa padahal dlm hati Allah saja yang tahu...Semua orang dok mengeluh hal diri, masalah masing-masing...masalah kerja, masalah tu masalah ni...tapi kalaulah depa rasa apa yang aku rasa...sepatutunya mereka lebih bersyukur....

Dah dekat 365 hari ....rutin yg sama, harapan yang sama...

4 comments:

yasmine said...

ayu..tabahkan hati...aku sedih tak bleh nak tlg hang apa2...tp insyaallah aku akan doakan hang na..sbr byk2...maybe aku tak memahami sebab bukan di tempat hang...kuatkan semangat demi anak tersayang..

mama apih said...

entahla Min, bnyk sgt tekanan...kdg2 aku rasa mcm nak mengesot ja keluaq umah tp mengesot pun x boleh...aku rasa hang tau mcm mana rasanya kalau kita tak mampu..bezanya, keadaan hang x lama mcm aku...anyway, thanks 4 sharing..

Dayah said...

Salam Kak Ayu,
Akak positif..positif...
Sabaq byk2 kak.. Allah sayang sbb tu Allah uji.. Allah tahu akak mampu sebab tu Allah bagi pada akak.

Dgr mmg nak mudah tapi akak yang memikulnya, Dayah pasti berat sangatkan kak. Sabar banyak-banyak, insyaAllah ada ganjarannya. Take care akak..

mama apih said...

Thanks Dayah sbb selalu sggah...thanks for your concern..