About Me

My photo
I 'm not a superwoman but a very devoted mom n wife...happy to be me...always be grateful to ALLAH for giving me a wonderful life, husband and son.

Friday, July 17, 2009

AFIF IMRAN DAN UMRAH...PART2

Lagi gambar umrah...ni masa kat Ladang Kurma...siap boleh petik ja dari pokok, mama tak turun, tengok dari atas bas saja...yang turun borong hubby and abahku...


Aksi Afif di Masjidil Haram...baru buat umrah kali pertama....

Ni on the way keluar dari Masjid Nabawi dengan Chak...

Mat Poden depan Masjid Nabawi, Madinah...masa ni tengah ada rambut...

Afif dan kawannya...Ahmad Syifa'...asal dari Melaka, anak Tok Imam...ni lah kawan Afif sepanjang di Mekah...posing depan Masjid Terapung, Laut Merah
Aksi Afif tengah tuang air zam zam dalam botol...nak bawak bekal balik hotel...memang tu jelah kerja dia tiap kali waktu sembahyang....
Ni kengkawan dia jugak masa kat sana...kak Dinie ngan abg Irfan...

Mama ngan Apih...posing tengah jalan kat Mekah...masa ni baru nak jalan2...

Gambar kandid tengah tido...xtvt kegemaran Abah n Afif kalau tak ke masjid...
Dalam bas on the way ke Mina dan Muzdalifah....
Tengah tunggu flight nak balik...di Terminal Haji, Airport Jeddah...flight sepatutnya pukul 1 am waktu Jeddah...delayed, pukul 5 am baru naik...bayangkan kami dah tunggu di airport dari pukul 6 ptg....macam2 hal...dugaan!! Alhamdulillah, sampai ke Malaysia pukul 6 ptg waktu Malaysia...

4 comments:

CT NORAMIZA said...

alhamdulillah, seronoknya afif dpt buat umrah seawal umuq tu, dik ayu apa khabaq?

mama apih said...

Alhamdulillah...tapi tak leh jalan lagi, kaki lembik nak pijak..still dok atas katil...hopefully sblum puasa badan kuat la sikit...boleh urus diri sendiri, la ni dok harap orang ja...badan pulak gemuk gila, banyak sgt ubat steroid dlm bdn... :(

Intanaziela said...

ayu...comel sungguh afif posing yek..sejuk hati mama intan dia ni tengok...

ko take a good care ok...semoga cepat sembuh..oleh balik shah alam..kita jummmmmpaaaa

mama apih said...

Aku doakan moga2 ko sampai ke sana...sihat tubuh badan, murah rezeki...panjang umur..Amin