About Me

My photo
I 'm not a superwoman but a very devoted mom n wife...happy to be me...always be grateful to ALLAH for giving me a wonderful life, husband and son.

Monday, June 21, 2010

Entry saja-saja...

gambar ni saja2 letak sebab rindu kat Poden, hari ni dia pi sekolah, kalau tak 2 minggu cuti sekolah dok berkelai ngan mama dia...

Salam...Laptop hartakongsi aku dan hubby sebenarnya ada di kedai komputer untuk di perbaiki. Ni pinjam adik punya memandangkan dia belum keja lg...masih berhoneymoon..Nak buat mcm mana, Poden dengan tak sengaja(saja ja nak sedapkan hati...) telah jatuhkan lappy tu menyebabkan skrinnya patah dan tercabut...Geram dan sedih pun ada. Yalah, bukan senang2 nak beli. Tapi nak dimarah lebih2 pun tulah sorang anak....Budak2...Marah tak marah pun kena la jugak mlm tu dengan abah dia...bukan kena pukul, tapi kena tido luar. Jadi mlm tu Poden tak tido la dengan kami. Nasibla adik lelaki yg rapat dengan dia tu ada. Tak adalah dia buat muka panik kena tido sorang.
Itulah jugak penyebabnya yang mama apih ni menyepikan diri dari menulis buat seketika walaupun masa pertapaan tu macam-macam hal telah berlaku dan agak menarik untuk dikongsi. Masa tu rasa gatal ja tangan nak menulis. Tapi bila ada masa aku tetap curi2 ziarah blog kawan2 blogger yg lain. Sempat baca ja. Tak sempat nak tulis panjang2.
Nantilah, bila dah OK laptop tu, aku tulis panjang2. Kisah kami di kenduri adik di Taiping, kisah hati dan perasaan dan kisah Azni (wakaka...sapa2 ingat dolu2 ada drama spektra 'Kisah Azni' di TV1...wakaka).
Apa-apa pun, appreciate life..hargai dan bersyukur dengan apa yang ada di sekeliling kita...manfaatkan umur yg ada sebab kita tak tahu umur kita berapa lama...moga2 ilmu yang kita ada, amal dan ibadat yang kita buat dapat tolong kita di Akhirat sana...Amin Ya Rabbal Alamin.

1 comment:

Dayah said...

Salam Kak Ayu,

Comella Apeh! Mengoda you senyumannya.. auuuwwww.. hahahaha..
Apen jangan nakal2 yer.. =P