About Me

My photo
I 'm not a superwoman but a very devoted mom n wife...happy to be me...always be grateful to ALLAH for giving me a wonderful life, husband and son.

Tuesday, January 12, 2010

Letih....

Aku dah letih dengan keadaan sekeliling...kalaulah aku boleh lari.dari semua ni..keadaan yang menyebabkan semangat aku semakin pudar, lemah, letih....sungguh!Sangat-sangat meletihkan....

4 comments:

yasmine said...

naper ni ayu..sedih ja.afif imran dah g sek ker...sek mana

mama apih said...

Anak aku ok. Dah mula sekolah kelmarin.Sek ren Islam kat Abi... Tak taulah Min...diluah mati emak, ditelan mati bapak.

yasmine said...

kalau kita ada masalah memang la jd macam g2..serba salah...kekdang rasa sayu kan..aku selalu gak jd g2...tp nak buat macam mana...

CT NORAMIZA said...

dik ayu, kuatkan semangat tau, kak ct bila rasa down, kak ct ingat balik, sebenaqnya aku ni bersemangat, tp mana semangat tu p, pastu psiko diri sendiri, aku kan kuat, kenalah jadi kuat depan anak, depan suami, baru depa pun kuat, pastu insya-allah dik ayu, tabah ok :) kak ct tau dik ayu boleh