About Me

My photo
I 'm not a superwoman but a very devoted mom n wife...happy to be me...always be grateful to ALLAH for giving me a wonderful life, husband and son.

Sunday, February 28, 2010

Cucu-cucu Opah dan Wan....

Selalunya aku upload gambar-gambar Afif dan mak2 sedara memandangkan Afif@Afifi@Poden@Mat Apih@Apih ataupun kadang2 aku panggil Imran (bila time aku nak sound dia dgn serius).....adalah cucu sulung Tok dan Chak dlm family aku....sebab tu dia manja lebek...
Tapi hakikatnya, di sebelah hubby aku, Afif merupakan cucu Opah dan Wan yang ke 5...dan sekarang Afif ada 12 orang sepupu sepapat....so bila kami balik sekali sekala memang meriah sbbnya hubby anak paling bongsu dan paling jauh duduk dr family...kakak2 dan abang2 memang dok area KL dan Shah Alam...kali ni aku nak share gambar2 Afif dengan sepupu2nya...bila cuti ja, mesti asyik tanya, bila nak balik umah opah...yalah seronok ramai geng...
 
Banyak juga percutian family yg kami tak dpt join sbb jauh...lebih2 lagi sekarang aku dah tak macam dulu...tapi diorang selalu datang tengok kami kalau ada kelapangan...terubatlah rindu Afif pada sepupu2nya...Tak apalah Nak, nanti kalau abah cuti, mama sihat n Afif pun cuti, kita balik umah opah ngan wan ye...layan gambar....

No comments: